Make up: Puccpara

Ezek vannak a sminkes tatyómban, amit most kaptam karácsonyra a barátnőmtől, de úgy néz ki, néznem kell egy nagyobbat, mert a cipzárt alig tudom behúzni. És ezek közt még nincsenek ott az ecsetek. :D

A korrektoromat, a mousse-t és a "Stay all day" alapozókat, meg a "Sun club"-os papírkákat tegnap szereztem be. Tök véletlenül tévedtem az üzletbe, ami amúgy ruhaüzlet, de kiderült, hogy árulnak Essence cuccokat. Hát én majdnem hanyatt estem. Végre egy hely, ahol árulják azt, amit keresek!! Eddig jól szuperálnak amúgy, tegnap kipróbáltam a mousse-t, ecsettel nagyon könnyen sikerült felvinnem és nekem bejött. Alig éreztem, hogy rajta van a bőrömön és nem kezdett el csillogni sem tőle. Habár csak pár órát volt rajtam, terepen és nem próbáltam, igazi közelharcban, de a héten arra is sort kerítünk! A korrektor is jól szuperál, habár eddig csak a szemem alatt használtam, de a fekete karikáimon sokat halványított. A "Sun club"-os cucc, ami ilyen kis papírka, amit a csillogó bőrrészre kell helyezni és mattítja a bőrt. Kipróbáltam, de nem lett tőle sokkal mattabb a bőröm, de még tesztelem. A másik alapozót ma próbáltam, olyan dél körül tettem fel és úgy egy negyed órája ellenőriztem le. A bőröm eléggé csillog, ami ugyebár nem pozitívum az alapozónak. Még ehhez ki kell találnom valamit, mert púderem van, de nem szeretem, ezért nem használom. Egy Essence púdert akarok még beszerezni, már kinéztem, amit akarok, de szerintem tegnap olyat nem láttam. Lehet, hogy már csak Magyarországon fogom beszerezni...
(egy kis plusz: Hihetetlen, de mindegyikből jó színt választottam... Nagyon aggódtam emiatt, de mivel tudtam milyen volt a régi alapozóm, abból tettem a kezemre és az alapján próbálgattam a színeket. Furcsa, hogy eddig "honey" színű alapozóm volt, a mostani pedig "matt sand". Volt "soft honey", de a színe eléggé sötét volt...)

A kék szemceruzát pedig szintén tegnap, a H&M-ben szereztem be. Ki akartam próbálni valami merészet és úristen, nagyon tetszik! :D Most is az van rajtam, egyszerűen imádom. És eddig maradt a helyén, nem kenődött, úgyhogy eddig minden pozitív, de persze még ezt is tesztelgetni kell közelharcban.

Remélem nem fog változni a véleményem azokról a termékekről, amikről pozitívan tudtam nyilatkozni. Szeretem az alapozómat, amit eddig használtam, de attól függetlenül, hogy mattítania kéne a bőrömet, csillog tőle, mint a gyémánt... xD

5 darab körömlakkot is vettem, kettőt a H&M-ben, mert le volt értékelve, valamint 3-mat az Essence-től (egy fekete, és két másik, ami szintén leértékelve volt, mert kifutó termék).

Jól zártam a tegnapi napot. Habár szerettem volna legalább egy nadrágot találni magamnak, de nem találtam... Méretben volt, de az anyaguk olyan volt, hogy ülni képtelenség bennük. Egy hosszúújjút vettem, amibe azonnal beleszerettem és mellé három pólót, egy sima fehér, egy sima fekete és egy szürke. Be simple! Ez a mottóm, legalábbis, ami az öltözködésemet illeti. Mondjuk a színeket szeretem, ezért azt nem hagyom ki a ruhatárból. c:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése