Napló: Mozdulj ki! Inkább ne... (korábbi bejegyzés)

Oké, szóval elmondom, ilyen volt a mai napunk. Reggel felkeltünk, reggeliztünk, aztán elmentünk Desenzano-ba. Amíg anyuka a nagyobbik csemetével bent volt ügyet intézni, én a picurral a kocsiban maradtam. Tök jól elvoltunk, aludt egy darabig, aztán megébredt, kivettem, ringattam, akkor vissza aludt. Így elvoltunk egy 20-25 percet, de aztán megmozdítottam, mert be kellett takargatni a hátát és utána már sírdogálni kezdett, mert éhes volt... Onnantól annyira nem volt élvezetes, de szerencsére onnan már nemsokára jöttek anyukáék. Akkor elmentünk H&M-be, mert állítólag a gyereknek nincs ruhája és venni kellett neki. (nem mintha a bátyja ruháit ne hordhatná... lusta előkeresni, vagy mi?) Ők válogattak ruhát, mi meg a nagyobbikkal elsétálgattunk az üzletben, minden próbababával kezet fogott a kis édi... Aztán anyuka 5 perc nézelődés után azt mondta, húzzunk el azonnal, mert neki melege van, nincs is az üzletben az, amit keres, meg elege van, fáj a feje és meg kell szoptatni a picit. Úgy felspannolta magát 2 perc alatt, hogy hihetetlen... Még most sem értem, hogy min cseszte fel annyira a fejét. Bementünk egy üzletbe, amiről tudja, hogy nem gyereküzlet, de valamiért mindig H&M-be megy gyerekruhát venni... Mindegy, kijöttünk, elindultunk a kocsihoz. Járdán mentünk, de neki mindenképp fognia kellett a gyerek kezét. Mondta, hogy ő előremegy a babával, mondom jó. De hogy fogjam a gyerek kezét! Jó, persze, hogy fogom, de hát még járdán haladtunk, ott meg csak nem üti már el egy autó... (mellettünk korlát is volt, ami az úttesttől elválasztott minket) Nem tetszett neki, hogy nem fogtam meg azonnal a gyerek kezét, úgyhogy odajött, megfogta a kezét... A járdán... Ez is egy olyan pillanat volt, amikor nem értettem, én mi a francnak vagyok ott, ha Miss Okos mindent el tud egymaga intézni.

Szóval ezzel a nővel képtelenség kimozdulni. Már a szupermarketbe se szívesen mozdul ki bevásárolni... Ez meg is látszik, most is igazából üres a hűtő. De ő nem akar elmenni vásárolni, én meg ugye nem tudok, mert messze van... :( És ezzel együtt nem csoda, hogy antiszoc a gyerek, ha az anyja is az...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése