Napló: Hát van ilyen...

A hátam csúnyán be van állva a jobb oldalon... a múlt hétvégi Velencézéstől. Ugye olyan táskát vittem, ami féloldalas, és az, hogy két napig úgy cipeltem a cuccaimat, hát nem tett neki a legjobbat. De persze csak szerda környékén jött ki ez rajtam... És nem tudom mit csináljak vele. Nagyon idegesítő.
Tegnap délután elfeküdtem a földön és a kölök odafeküdt mellém. Annyira édes volt... :) Ma meg feljött, mert nagyon unatkozott lent, felfeküdt az ágyamra és én meg mellé és csikiztem, meg a színeket mondogattuk, meg hasonlók. Szegénynél elkezdtük a szobatisztaságra szoktatást. De a bilit nem hajlandó használni. Ma jól meg is szenvedett a kakival... Mivel ugye egész nap visszatartotta. Szegény úgy beleizzadt a dologba... :(
A babóca meg egész nap sírt... Talán mert fájt a hasa, nem tudom.
Emellé jött ugye, hogy itt van a harmadik kölök is, tehát bolondokháza van... >.< A naggyal megy a folyamatos ordítozás, amit mondjuk még mindig nem értek. Oké, hogy iszonyúan hiperaktív a kissrác, de nem kéne folyton ordítozni vele. Ért az legalább egy emberi nyelvet!

Délután aztán felmentem a faluba, aztán átsétáltam Soianoba, de sehol nem találtam olyan újságot, amit kerestem... -__-" Másmilyet se. De vettem nyalókát! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése