I'm back!

Visszatértem. Már akartam korábban, csak mégsem volt meg az elég motivációm. Ma megint megjött hozzá a kedvem.
Megváltozott a blog stílusa, külseje. Imádom az őszt. A hideget és az esőt nem, de a tarka fákat és a nagy kötött sálakat nagyon. A tököket meg főleg! Ősszel szeretek a leginkább dekorálni. Leveleket horgolok, mécseseket kreálok, tököt faragok. Imádom.
Picit visszatértem a fordításhoz is. Azért csak picit, mert nyáron leginkább a horgolásra koncentráltam. Na de a fordítás. A Starman-hez készítettem el egy újabb rész fordítását, valamint a Fabulous Boys-ba segítettem be úgy, hogy a 8. rész magyar feliratát én néztem át, lektoráltam, vagyis javítottam ki a hibáit. Most épp a FB 9. részén dolgozom, lassabban, mint szerettem volna, mivel sok fordítási hiba van benne sajnos. Valamint a Starman-hez is készül egy újabb rész.
Mivel ősz van, már ki is néztem magamnak, hogy miket szeretnék elkészíteni, meghorgolni magamnak, szeretteimnek. Szüleimnek kesztyűket szeretnék, talán még sapkát is, mivel a hideg ellenére nem szoktak ilyeneket használni, ezen szeretnék változtatni. Nővéremnek fülmelegítőt szánok, mivel nem szereti a sapkákat, sálat pedig már kapott. Magamnak pedig már kinéztem egy sapka-sál párost, valamint kesztyűt is szánok magamnak, ujjatlant, mindig is tetszett, de sosem vettem magamnak végül. Pedig milyen praktikus. Szóval ezek a tervek. :)
Mára ennyi, hamarosan jövök a következő bejegyzéssel, akkor már próbálok valami témáról írni és nem csak szösszeneteket megosztani. Csók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése