Sorozat: The Rooftop Prince (Dél-Korea, 2012)

Hű... hol is kezdjem. 2012-ben adták le a sorozatot, én mégis csak 2014-ben jutottam el oda, hogy megnézzem. Egyértelműen az volt a fő ok, amiért megnéztem, mert Yuchun a főszereplő. Sosem láttam azelőtt... vagyis ez nem igaz, mert a Vacation-ben már láttam, de olyan régen volt, hogy nem is nagyon emlékszem... -__-" Szóval szerettem volna egy komolyabb produkcióban látni őt. Igazából 2012-ben egyáltalán nem is foglalkoztam vele. Akkor épp más foglalkoztatott nagyon. Aztán tavaly... év vége felé kezdtem nagyon szemezgetni vele, de mindig jött valami, amit meg kellett nézni, előbb a Gu FB, aztán az I Hear Your Voice, etc... Aztán idén végre megnéztem. :D
The Rooftop Prince... A cím és a képek alapján volt róla egy elképzelésem. Nem gondoltam, hogy majd úgy fogják megcsinálni, hogy a régi kor emberei beolvadnak a modern kor emberei közé.

Szóval ugye az egész történet 300 évvel korábban kezdődik, mikor is meggyilkolják a koronahercegnőt. A koronaherceg, Lee Gak (Park Yuchun), nyomozásba kezd és valami csoda folytán a három segítőjével (Man Bo, Chi San és Yong Sul) átkerülnek a jelen korba, egész pontosan Park Ha (Han Ji Min) tetőtéri lakása kellős közepére. Kiderül, hogy talán mégsem véletlenül utaztak évszázadokat az időben. Egyrészt a múltban történteknek sok közük van a jelenkorhoz, másrészt a jelenben is van rejtély, amit meg kell oldani, ha vissza akarnak jutni a saját korukba. De mivel 300 év alatt sokat változott a világ, nekik is változniuk kell és be kell olvadniuk a modern kor emberei közé, ha egyről a kettőre akarnak jutni a feladataikkal.

A sorozat fantasztikus. Nem volt egy olyan momentuma sem, amikor unatkoztam volna. Legszívesebben egy nap alatt lezavartam volna az egészet, annyira izgultam minden rész végén. :D Tele van humorral, főleg az elején, mikor még a 4-es fogat próbálja felfogni a modern világot és hogy mi történt velük. Ugye Yuchun egy arisztokratát játszik, a koronaherceget, tehát a karaktere nagyon magasan hordja az orrát, Park Ha pedig folyton próbálja őt lecibálni a magas lóról, ezért a vicces jelenetek adva vannak.
De nem hanyagolható el az sem, hogy mennyire tele van érzelmekkel is a sorozat. Azért van egy pár rész, mikor a néző szíve összeszorul. A végén meg főleg, én sírtam, mint egy kisbaba, bár ez nálam nem ritka számba megy... ^^" haha

Amit még kiszeretnék emelni az a fantasztikus OST! Nem mondanám, hogy minden sorozatnak megfognak a zenéi. Van olyan, hogy csak 1 dal marad meg bennem, vagy még ennyi sem. De ennél a sorozatnál nem ez a helyzet. Az ending dal, a 'Happy Ending', amit Jay Park énekel, szerintem tökéletesen el lett találva. Örülök, hogy ilyen vidám dalt választottak endingnek. ---- Ki kell emelni a 'Love is difficult' című dalt, amit a Twilight együttes énekel. Ezen mondjuk nagyon elcsodálkoztam. Annak idején, mikor a Twilight debütált, nekem nagyon tetszett a zenéjük, de azután nem is hallottam egyszer sem róluk, úgyhogy nagy meglepetés volt, hogy így találkozhattam viszont velük. Ez hatalmas lehetőség volt számukra szerintem, a dal szuper, remélem, hogy további sikereket érhetnek el és fogjuk még őket OST-okon hallani. ^_^ ---- Kiemelendő, ami abszolút belemászik az ember fejébe és nem ereszti, az a 'Wounds', Ali csodálatos és szívbemarkoló dala. Ezerszer meghallgattam már, de minden hallgatással csak egyre jobban beleszeretek. Bár minden hallgatásnál elszomorodom, sokszor könnybe is lábad a szemem. De ez már csak egy ilyen dal. ---- A 'Long Past' két verzióban is hallható, egyszer Baek Ji Young előadásában, másodszor pedig Jo Eun előadásában egy férfi verzió. Én szerelmes vagyok mindkét változatba természetesen. :) Bár azért egy icipicivel jobban szerelmes vagyok a férfi változatba, mert olyan szép~

Tehát összességében azt tudom mondani, hogy kötelező darab!! Kihagyhatatlan és miután már láttad, utána pedig felejthetetlen. Teljesen magával ragadó, szórakoztató, nem laposodik el a történet egy ponton sem, mindig bejön egy olyan váratlan fordulat, ami csak még jobban odavonzza az ember figyelmét. :)

Az ending dal Jay Park-tól... :)

Cím: Oktapbang wangseja)
Más cím: The Rooftop Prince
Részek száma: 20
Műfaj: humor, romantika, dráma, fantázia
Vetítés ideje: 2012. március 21. - május 24.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése