Napló: B.A.P 'First Sensibility' albumom

Ma végre házhoz ért a B.A.P 'First Sensibility' albumom~ Haj, de vártam már, mert megfogadtam magamnak, hogy most kivételesen nem fogom letölteni a lemezt és meghallgatni azonnal, ahogy felkerül netre, hanem megvárom míg megérkezik a lemezem és hallgatom arról. :) Az 1004-et már sokszor meghallgattam, mert ahhoz van videó, de a többi dalt tényleg csak ma hallottam először. Vagyis egy rövid előzetest, amit felraktak youtube-ra, azt hallottam, de az csak egy rövid kis betekintő volt, ezért naagyon izgatott voltam, hogy végre hallhatom őket~
Az album amúgy hattalmas, ez a gyűjteményem legnagyobb darabja. Az utolsó képen látszik, hogy a 'One Shot' lemezükhöz képest például milyen nagy. :D
Mivel előrendeléssel vettem az albumot, ezért egy ajándék zoknit is kaptam hozzá. ^_^ A képen, ami hozzá járt, pedig Zelo van. (ha valakinek Daehyun-os lenne, légyszi, cserélje el velem!! TAT)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése