Napló: izgis péntek

Nem kéne most Rain 'Love Song'-ját hallgatnom, de ez van... most fejeztem be a Boku no ita jikan 3. részét és ugye mondanom sem kell, hogy egyre szívfájdítóbb a sorozat. Ebben a részben Takuto már ellátogat egy orvoshoz, hogy megtudja mi baja... Aw... Kicsit csodálkoztam, hogy nomanymore-ra még nem rakták fel a raw-ot, meg a feliratot, hiszen szerdán leadták a részt, de máshol megtaláltam szerencsére a videót is, meg a feliratot is. Megpróbálom még az Emergency Couple előtt lefordítani. :)
Ha már Emergency Couple-nál tartunk~ VÉGRE LEADTÁK AZ ELSŐ RÉSZT~ DAEBAK! (eredetileg Emergency Man And Woman-ként emlegettem, de azt hiszem átállok az Emergency Couple-re, mert rövidebb, könnyebb leírni xD Meg szerintem jobban is hangzik.) Igaz, hogy felirat nélkül néztem, de nem érdekel, így is megértettem a lényeget és el kell mondanom, hogy NAGYON JÓ az első rész! :) Nem fogok spoilerezni... pedig jó lenne kibeszélni. :D No, mindegy. Choi Ji Hyuk és Song Ji Hyo nagyon jó lesz erre a szerepre, ezt már most érzem. ^_^ Az elején ugyebár azt láthatjuk, ahogy összeházasodnak és élik a kis házas életüket... aztán a rész felénél átváltunk a jelenbe. Az első fele valami hatalmas. Főleg AZ a bizonyos rész. Aki látta, az tudja szerintem miről van szó, aki meg nem, az majd tudni fogja és jót fog rajta derülni. :D Jaj, alig várom, hogy kijöjjön az angol felirat. :) Ez volt a legnagyobb izgalom a mai napban, a másik izgalom pedig, hogy befejeztem a Rooftop Prince-t!! Yay~ Yoochun remekül alakít a drámában! Majd hozok egy ajánlót a sorozatról, abban fogok majd írni bővebben róla, úgyhogy most csak annyit, hogy nagyon jó, muszáj megnézni, mert őrülten szórakoztató! :)
Na, ennyit mára (vagyis már elmúlt éjfél, de nem érdekel), megyek is és nekiállok a Boku no ita jikan fordításának, hogy minél előbb meglegyen. ^_^

xoxo EperCat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése