Fordítás: Gu Family Book, Boku no ita jikan

FENT VAN INDAVIDEO-N A GU FAMILY BOOK ÖSSZES RÉSZE!

Bizony, végre felkerült mind a 24 rész. :) Azt hittem sosem végzek vele, úgyhogy most nagy a boldogság. És bár nagyon kellemes volt újra nézni a részeket, azért az utolsó most is ugyanolyan szívfájdító volt, mint első alkalommal... :( Most is megkönnyeztem. Úgyhogy ajánlom mindenki figyelmébe, hogy az utolsó részhez egy egész százas csomag zsepit készítsen ölbe, mert szükség lesz rá.
~~~~~~~~~~~~~~
Másik hírem, hogy elkezdtem a Boku no ita jikan-t égetni, így ma már az is fel fog kerülni indavideo-ra. Még egyszer átnéztem (ez már a harmadik alkalom volt, de még mindig találtam alattomos kis hibákat), úgyhogy most már tényleg hibamentes. :) És ha ezek után mégis maradt volna hiba, akkor nem érdekel. Beintek neki. :D
Most azon gondolkodom, hogy mit fordítsak még gyorsan. Bár van egy filmem, amit be kéne fejeznem, de azt hiszem azt még húzom egy picit, megvár. Úgyhogy Starman és Boku no ita jikan között filózok, mert ugyebár utóbbihoz már kint van az angol felirat. Azt hiszem inkább azt lenne jobban értelme, hiszen ismertebb színészek vannak benne és mivel az úgyis pont most megy a tévében, szóval aktuális lenne. Még meglátom.

xoxo EperCat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése