Make up: új hajviselet

Kedden fodrászhoz megyek és azon gondolkodom, hogy milyen új stílust adjak a hajamnak. Rövidíteni nem szeretném, mert épp növesztés alatt áll, de valami újdonságot szeretnék. Utoljára májusban voltam fodrásznál, azóta nőtt is hajam, főleg a frufrum sokat, aminek nagyon örülök.
A hajam most úgy a lapockámig ér, az alja egyenesre van nyírva és a frufrum bal oldalra van fésülve. Nos, ezen szeretnék változtatni. Amire én gondoltam, az valami ilyesmi, mint a képen látható.
Ezek közül természetesen leginkább a középsőre kell koncentrálni, hiszen hasonló hosszúságú a hajam, a másik kettő inkább a választék miatt, mert hogy most szeretném úgy megcsináltatni, hogy középen legyen a választék. Nagyon régóta szemezettem már ezzel a stílussal, de most tényleg szeretnék belevágni. A frufrum hossza is szerintem már elég hozzá, mert eddig az is akadályozott, hogy nagyon szeretem a frufrut és sokszor vágatok.


És a választék változtatása mellett még fokozatosságot is szeretnék vágatni a hajamba. Most szinte teljesen egyenesre van vágva (csak azért szinte, mert a fodrász nagyon erőltette, hogy ha teljesen egyenes az alja, akkor háromszögesre fog beállni a hajam, mert hogy nagyon sűrű és sok a hajam, úgyhogy végül belementem, hogy vágjon az aljába minimális fokozatot. Amúgy nem volt igaza, mert a hajam máskor is volt már egyenesre vágva és sosem lett háromszöges...), de ezúttal szeretném fokozatosra, mert tavaly előtt nyáron is olyan volt és nagyon jól nézett ki.

Az a helyzet, hogy mentem volna én már korábban is fodrászhoz, de a lány, aki most az üzletben dolgozik, egyáltalán nem a szívem csücske... 2-3 évig egy szuper jófej, tehetséges lány volt a fodrászom, az egész családot át is szoktattam hozzá és mindenki kedvelte, de férjhez ment és felköltözött Pestre még télen... a lány, aki a szalont átvette, ő pedig még fele olyan jó sem. Nem szeretek hozzá járni. Májusban miután megcsinálta a hajam, nem tudom mit kent a hajamra, de hetekig csak szenvedtem vele, 1 nap után mosásra szorult. A régi csajszihoz tényleg öröm volt járni, mert amellett, hogy nagyon értette a dolgát, nem kérdőjelezte meg a választásomat és sokszor kísérleteztünk is, mindig bedobott valami tippet, amitől csak még klasszabb lett a hajam.
Mennék én másik fodrászhoz, de sajnos nem ismerek olyat, akihez érdemes lenne... A legtöbb fodrász persze idős és csak fiatal fodrászhoz vagyok hajlandó menni. Hát, kedden meglátjuk, hogy mi sül ki a dologból. Ha ezt is elrontja, akkor fodrászt cserélek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése