Napló: biiiiiiig fall goodies

Hát eljött az ősz, itt van újra, itt vagyok én is újra. :D

Szóval nyáron befejeztem a megkezdett nyalánkságokat, úgy mint BONES. Kivégeztem az eddigi részeket. Tartott úgy... 3-4 napig. :D Nem sokat aludtam, de kinek van arra ideje és kedve, mikor Bones-t is nézhetne inkább??
És mivel ősz van, azt jelenti, hogy elkezdődnek az új évadok. A Grey's, Bones, Glee premier részeket azon nyomban meg is szereztem és ki s végeztem őket még aznap. Nagyon izgis az összes. Más eleve a Bones utolsó évadának befejezése totális őrület volt, hát az új évadban sem fogják vissza magukat, de ennek nagyon örülünk! ^^ A Grey's kicsit már kezd lapos lenni szerintem, persze még mindig a kedvencem, de... vannak már sajnos szereplők, akikből baromi elegem van... :S Pl. a Callie-Arizona páros évődése nagyon uncsi. Kár, mert klassz páros voltak. A Derek-Meredith kettős viszont még mindig gyilkos, miattuk is már érdemes nézni. Bár a tény, hogy Christina elhagyja a sorozatot nagy sokk volt és ezért nagyon mérges vagyok a színésznőre és a készítőkre is. :(((
A Glee... baromi kíváncsi vagyok, hogyan fogják kiírni Cory-t. Őszintén, a 4. évadot ő tartotta össze és ez volt az évad, amiben teljesen beleszerettem. Erre most ez, nagy csalódás és érvágás. Az első részben meg benne sem volt. Hiányoltam, nagyon. Amúgy a premier rész isteni. Kurt és Blaine eljegyezték egymást, ez a legtutibb dolog, ami eddig a Glee 5 évadában történt!! :)
 
Na ma begyűjtöttem a legújabb, legfrisebb részeket is. Grey's 3-4-5. részek, Bones 4-5. rész, Glee 2. rész, Supernatural 1-2. részek és American Horror Story 1-2. részek. Nagyon remélem, hogy nővérem még nem nézte meg az AHS részeket!! Bár a 2. évadot sem fejeztem be, mert uncsinak találtam. Tuti befejezem majd... idővel. De most a 3. évadot jó lenne együtt nézni nővéremmel. Úgy se szeret azzal bajlódni, hogy letölti a részeket, aztán feliratot keresni hozzá és satöbbi, én viszont annál inkább. Haha. :)
Amúgy most a Supernatural-t kezdtem úgy egy hete újra nézni. Mármint előröl. Muszáj volt. Hiányzott nagyon. Most az 5. évad második felénél tartok már. Persze voltak részek, amiket átugrottam, mert nem kedvelem őket. De van pár isteni rész. Pl. mikor az Odaát találkozón vannak (épp most néztem, ezért ez jutott először eszembe). Az a sok Dean, meg Sam, meg ahogy eljátsszák őket. Halálos.
No meg mikor az időcsapdába kerülnek. Úúúú. Imádom. Gabriel amúgy is nagyon kedves szereplő számomra. Attól függetlenül, hogy egy igazi jerk. Angyalvonás. Aztán ott van... mikor Dean szellembeteg lesz. Hihi. Meg úgy általában az összes rész, amiben Cas is benne van. Aw, Destiel moments... hacsak rájuk gondolok repdes a szívem. :D

Na ennyit mára, tschüss!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése