Napló: project process

Jól haladunk, 18 rész kész a Gu Family Book-ból! :) De nem bírtam ki, tegnap felirat nélkül is, de muszáj volt látnom a 19. részt. :D Annyira nem volt nyerő ötlet. Persze csomó mindent értettem belőle, de nem perfect a koreai tudásom, így elkel a felirat... Ami ma már van is hozzá. De most nincs időm újra megnézni. Ma lement az én részem is, amihez még nincs felirat, pedig már nagyon fordítanám. Sebaj, holnap. :) Annyira izgiiiiii~ >o<
Kell valami új projekt. Most fordítani lett kedvem. De valami olyan sorozat kell nekem, ami érdekes vagy vicces vagy olyan szereplői vannak, akikért érdemes megnézni. Japánt akartam, de az idei japán sorozat felhozatal brutálisan gyatra. Mind dráma, ami egyet jelent az unalmassal... :( Tavaly tavaszig néztem vissza a sorozatokat, de nem győztek meg. Ami érdekes lett volna, ahhoz meg persze már van felirat. :D Úgyhogy most belenézek egy drámába, aminek legalább a főszereplője miatt muszáj! Sakurai Sho. Ezzel mindent elmondtam. :D Fantasztikus színész, még egy sorozatát sem untam meg, így legyen most ugyan ez dráma, bizakodom. És mivel sokan vagyunk Arashi rajongók, szerintem lenne rá néző is. Szóval erre gondoltam. Eddig úgy néz ki, nincs hozzá felirat, de ki tudja, annyi kis apró fordító csoport van... De nem fogok minden egyes ilyen oldalt átnézegetni. Ha nem tették fel D-Addicts-ra és ha a google sem ad ki eredményt rá, számomra az egyet jelent azzal, hogy nincs hozzá felirat és pont. :)
 
Elkezdtem nézni egy japán sorozatot. Karamazov no Kyoudai. Ez a címe. Persze csak a szereplőgárda miatt nézem. Hayato és Takumi... őrültenfatanatikusan szerelmes vagyok beléjük! :D Hayato-ban még egyetlen egyszer sem csalódtam, a legjobb színész, komolyan mondom. Egy csomó szerepben láttam már és a komoly szerepekben is remek, ahogy a fullkretént is kiválóan képes eljátszani. :D Takumi meg Takumi, nem kell tovább ragozni. Szexiiiiii~ A történet alapján viszont... ajj... Egy ilyen sötét, hátborzongató atmoszférája van. Ugyebár 3 fiúról szól, akiknek megölték az apját és persze, hogy őket veszik elő. Természetesen megvolt az indítékuk... :D És hát ezt mesélik el. Mindegyikük külön kihallgatáson vesz részt és felidézik az előzményeket. Aztán majd gondolom a végén kiderül a gyilkos kiléte, meg minden. Az első rész alapján nem vágtam hátast, de Hayato és Takumi hozzák a szokásos jó formájukat, legalább ennyi jó leírható a sorozatról. De nézem tovább. :) Majd meglátjuk. Még azon is elgondolkodtam, hogy lefordítom. Csak ugye nem túl izgi és manapság mindenki inkább csak a koreai sorozatokat nézik... Mintha a japán dolgok szépen lassan feledésbe merültek volna. Szomorú... T___T Hajj...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése