O Music Awards 05: last minute

Komolyan már mindjárt megőrülök az idegességtől >.< Mindjárt vége az OMA-nak!! Már csak... 5 óra és 8 perc van vissza. És már nem is tudok többet szavazni. Leszavaztam a napi limitemet... A twitteremmel is. Csak mindenki azt írogatja ki facséra, meg mindenhova, hogy megyünk lefelé és mindenkinek szavazni kell, mert veszítünk, sötöbö. Elegem van az ilyen kiírásokból. Csak még jobban megbasszák az agyam. Így is elég ideges vagyok, alváshiány, rohadt meleg, erre még ez is... De hálisten ennek is vége ma és most egy ideig tényleg pihi van, mert több szavazós szarság nem lesz már idén. Hállelúja. Már csak az album megjelenés előtt kell szétizgulnom magam, de azt nem fogom bánni. :D
De most egyenlőre szeretném kialudni magam, aztán szeretnék belehúzni a fordításba, mert megint le vagyok maradva 2(!!) résszel. >.< Utálom magam. Aztán nézni akarom azt a három (vagy inkább kettő...) sorozatot, amit elkezdtem. És jövő héten vége a Gu-nak, szóval jövő héttől fordíthatom a saját tempómban a saját projektjeimet. FUCK YEAH! :D
Na most barackzaba és... hát őszintén, nem hiszem, hogy ma fordítok. Ma sem... Holnap talán. Még csak az első negyeddel vagyok meg... :'( De nem baj, túl ideges és fáradt vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése