Napló: oh my happy day

A minap egy cipőüzletben nézelődtem, mikor a rádióból egyszer csak egy német szám kezdett el szólni. Hát naná, hogy azonnal felkaptam rá a fejem. Egyrészt mert még sosem hallottam ilyen formában angolon és magyaron kívül más nemzetiségű dalt rádióból szólni, másrészt meg amúgy is odavagyok a német zenéért, ezért olyan jó érzésem lett tőle. Teljesen feldobta a kedvemet! Az előadót végül is nem ismertem fel. Egy nő énekelt és kellemes dal volt, egy pop sláger, olyan közepes tempójú. Sajnálom, hogy nem ismertem a számot, de nem fontos. :) Hallhattam és ez a lényeg.
Amúgy vettem aznap egy szuper színes kendőt, aminek nagyon örülök! :D Dupla öröm.
2 hetes csúszásban vagyok már megint a fordításból >.< Egyszerűen nem ment. Hiába ültem le, csak meredtem a képernyőre és üres volt az agyam. Aztán ma ráerőszakoltam magam és sikerült megcsinálom. 1/4 már megvolt belőle a múlt héten, ma pedig meglett a maradék 3/4. Fuck yeah. Már le is adtam, úgyhogy holnap fel is lehet rakni. 16 rész kipipálva. De biztos társam már a 17-essel is kész, úgyhogy 17 pipa. És hiába van hajnali 1, mégis szeretnék nekilátni a 18-as résznek is. Egyrészt mert rohadtul muszáj, mindjárt itt a kedd és az új rész >.< Másrészt kíváncsi vagyok. Mondjuk megint skippelek egy részt, mindig csak azokat a részeket látom, amiket én fordítok, így eléggé gáz, mert néha nem tudom mit miért mondanak vagy tesznek. Aztán végül is értelmet nyernek a dolgok... De most már eléggé fontos lenne nézni a többi részt is, mert eleve már a vége felé járunk, 2/3 már lement a sorozatból szerintem. Még 4 részt kell lefordítanom. El sem hiszem, hogy már 8 rész megvan. Ez az eddigi legnagyobb szabású projektem és amennyire utálom annyira imádom. A sorozat remek. Utálom a történelmi filmeket, de egyszerűen annyira jól eltalálták a fő férfi karakterek színészeit, hogy várom az újabb részeket. Hát, már az első részben szerelembe estem "apukával" :D Ellenállhatatlanul cuki volt, mindig mosolygós, szuper romantikus. És annak ellenére, hogy most, hogy visszatért a sorozatba, a keményebb oldalát mutatja, mivel most épp gyűlöl mindenkit... :/ Ettől még állati dögös. :D A mi kis Kang Chi-nk meg... mint az apja, cuki. ^_^ De számomra a hangja az, ami ellenállhatatlan. Imádom a hangját. Szívesen elhallgatnám csak úgy önmagában azt, ahogy beszél.
Ma sütöttem kapucsínós muffint. Egek, ezer éve nem csináltam ilyet. De tegnap eszembe jutott és muszáj volt megcsinálnom. Szerencsére korábban felébredtem (kész csoda) és míg anyu munkában volt, megcsináltam. Fincsi lett. Vissza kell szoktatnom a hétköznapjaimba. A csokis muffinból már annyit csináltam, hogy kezdem unni... A legközelebbi projektem egy epres joghurtos lesz. Igazából ezt akartam ma megcsinálni, aztán eszembe jutott a kapucsínós és változott a terv.
Délután lementünk a kutyákkal a Duna partra. Szép nagy. Már a töltést súrolja. 2006-ban mondjuk sokkal nagyobb volt a vízállás, lehet, hogy idén is lesz hasonló. Mindenesetre tele volt a part. A sok turista... Utálom őket. >.< De a kutyák nagyon élvezték a hűsítő vizet. :)
Ma belehallgattam pár régi albumomba. Hallgattam egy kis SuG-ot, BUCK-TICK-ot, Matsushita Yuya-t, NewS és Inoue JOE-t. Ami számomra a legmegdöbbentőbb volt, hogy JOE hamarosan visszatér! Nagyon örülök neki. A Dos Angeles lemeze 2010-ben jelent meg, azóta nem adott ki új cuccost, de most Tenguboy név alatt csinált egy új projektet és már leforgatott valami 4-5 videót és készül a lemez. Januárban már írta, hogy idén boltokban lesz a lemez! YAY! <3 Alig várom. Teljesen odavagyok a srácért. ^_^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése