Napló: list for today.

What I will do tonight:
  • sleep (cause it's already 11pm... damn)
What I want to do tonight:
  • watch a lot of episodes of Bones
  • read
  • write my blog
  • develop my makeup knowledge (i'm suck...)
  
Mindig akarom írni ezt a hülye blogot, de végül mindig másra megy el az idő. Bánom is, meg nem is...
Legalább 4 könyv van megkezdve. Az egyiket még akkor kezdtem, mikor még tavaly év elején suliba jártam. lol Nem mostanában volt...
Ki kéne magam aludni, de mire hazaérek már majdnem 6 óra van, aztán csinálok 1-2 dolgot és hopp, máris éjjel 11 van... Remek. Aztán egész nap olyan vagyok, mint a mosott szar, álmos, mint a rettenet... >.< Akarok egy időgépet, hogy aludhassak sokaaaaat.
Végre kiírtam minden sorozatot a gépemről. 3 évad Bones, 2 évad Ezel, 3 évad Glee, meg csomó filmet, zenéket. Végre.
Annyira álmos vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése